Middag och slut på ledigheten


Ja då var ytterligare en helg slut och inte bara slut på helg utan slut på ledighet. Många av er har redan börjat skola/jobb/praktik. Men inte jag inte, jag har varit ledig i mer än en månad och har därför tokångest för att gå upp tidigt imorgon. Bara gilla läget antar jag..

18.00 mötte vi upp anders vid ica och så handlade vi och åkte hem till honom. Där stod tjejerna för maten, och de inkluderar mig och emelie ;) medans han själv låg på soffan. Men jag ska faktiskt inte klaga med tanka på hur måånga gånger han har lagat toppen middagar till mig :D
Sen smällde vi i oss glass och hade mysigt.

Pratade nyss med mamma och mormor ligger på sjukhus :( hon går på morfin för att hon har sånna smärtor i magen. Usch jag tycker det är så läskigt. Nu är jag rädd. Jag älskar dig mormor och hoppas på att du blir frisk♥

Nej nu är fröken alexandra diana trött och ska gå och sova. Natti på er och ta hand om er. Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0