Morots alex

Tjenixen på er! Min dag har varit superhärlig måste jag säga, pallrade mig till dagis imorse runt halv 8. Det är en promenad på 15-20 min. Sen har det varit fullt ös, så mysigt att vara tillbaka och jag fick massa kramar och pussar av barnen. När jag slutade vid 3 stack jag direkt till gymmet för att träna. Det är så himla skönt, snälla snälla snälla låt mig klara av detta och inte bli sjuk igen. Men som sagt jag tar det lugn, kommer dröja länge innan jag är tillbaka på mina vanliga banor inom träningen.

Nu sitter jag här nyduschad och äter jättegod mat. Börjar bli proppmätt! Ska lägga mig på soffan och kolla på sex and the city. Hej så länge!

Juste!!! Jag ska börja äta tre morötter om dagen, fråga mig inte varför!!? Något jag bara fått för mig :) Eller jo jag ska se om det blir någon skillnad i huden.

Kommentarer
Postat av: Faster

Visst-fan! Morötterna har jag glömt! ;-)

2010-01-19 @ 19:06:14
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Lunds Universitet är BÄST.. och staden, staden i sig är så jävla mysig och skön :) bara studenter vart man än vänder huvudet.

2010-01-19 @ 20:02:01
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0