Nu blir det snart ändring



Här inne går det segt, jag får be om ursäkt. Men har inte varit hemma sen igår eftermiddag så det blir lite tjärvt. Men nu är jag tillbaka iallafall. Så... Igår åkte jag och emelie hem till mamma, där käkade vi jättegod middag tillsammans med mamma, andreas och christoffer. Det blev revbenspjäll (mammas egna marinad, mums) med potatisgratäng. Till efterrätt blev det kaffe och semlor framför let's dance. Usch så dåligt det har blivit, inte ens kul att kolla. Efter att vi kollat klart på det så kollade vi på alla egypten bilderna på våran stora tv. Sen drog christoffer och andreas till strängnäs medans vi gjorde en riktig tjejkväll hemma. Vi spelade spel och drack vin till 01.30 då vi insåg att vi kanske skulle gå och sova snart.
Men när jag tvättat bort sminket fick jag fnatt och hittade gamla partyskivor. Ja det tog ytterligare en timma innan vi kom i säng för det var dans på hög nivå.. Hahah och här snackar jag halvnaket ;)
Mycket bra kväll tillsammans med mami och emsan, love love love!

Imorse gick vi upp 09.30 för emelie skulle på synundersökning 11.00 och jag och mamma skulle åka till min faster och hämta resten av alla bilder och fika. Jag körde både fram och tillbaka till faster. Slirigt värre vare!

Sen nu på eftermiddagen har jag handlat massor av mat så nu är kylskåpet fyllt igen. JÄTTEGLAD ALEXANDRA!
Och ja vad gör jag nu? Jo jag ska börja fixa iordning mig för ska hem till ulrika på tjejmiddag ikväll. Mycket trevligt.
Ja så vi hörs senare ikväll. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0