Plyschdress ska inhandlas

Gud vad jag har saknat min mormor och min kusin.. Min ena "stora" kusin är här ikväll och min andra "stora"kusin får jag träffa imorgon :) Stora är de bara för att både är över 20 år och mina andra kusiner är 5 år och yngre. Så min älsta kusin Susanne är här hos mormor ikväll.. Vi har ätit jätegod middag och efterrätt. Nu har vi suttit och pratat en stund men kilade snabbt in på datorn för att jag ska besälla en plyschdress tills på torsdag som jag kan åka i när vi ska flyga. De är ju så mysiga. Jag vill helst ha en skräckrosa, men de är slutsålda och jag vet inte om hemsidan får in några fler så ska nog köpa en ljusgul istället.

Nej nu ska jag beställa den och sen sätta mig och prata igen. PoK

Kommentarer
Postat av: My

Jag visste att det var en rosa mjukisdress du ville ha ;) Jag har både en rosa och en gul hihi ! <3

2010-01-03 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0