Så jävla snygga!

Jag klarade det, ner på stan handlade och tillbaka. Visste jag frös fast jag hade massor av kläder.
-Leggins
-Mjukisbyxor
-2 tröjor
-Jacka
-Halsduk
-Mössa
-Vantar

haha vemfan vill veta vad jag hade på mig?! =s


Man känner ju sig som en pingvin som vaggar fram och tillbaka i sidled. Måste se snyggt ut! Skönt att vara hemma i värmen igen. Ska försöka ge mig på lite lunch nu. Har inte så värst mycket i kylskåpet eftersom jag inte vill att saker ska bli förstörda medans jag är borta. Men något ska jag nog kunna hitta på.
Mamma kommer sen också, bra då får jag lite sällskap.. Hon ska få ta mina 4 sjalar som jag ska ha med mig i sin resväska. Jag är ju dum som ska ha 4 stycken... Men min kropp säger att jag måste så likabra att lägga ner de.

Jag vill att fjärda twilight filmen ska komma fortare. Boken slår ju allt och alla. Jag hindrar mig själv att läsa hela tiden för att jag inte vill att den ska ta slut. Lär ju läsa om alla böcker igen. Jag älskar att de är så fucking jävla snygga! Kolla hennes ögon och hennes drag. Så jävla snygg tjej! Och han vill vi inte tala om..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0