Så vackert!


Avatar var den bästa film jag sett tror jag.. Så otroligt vacker och fin gjord. Alla avatarerna var så fina och vackra. Jag skulle också vilja ha en egen drake och leva i ett paradis fyllt med fina färger. Den var så bra så att det blir avatar i helgen igen, fast denhär gången blir det 3D i stockholm. Nu ska paradiset upplevas också. Och herregud vad tårar, åhhh allt var så fiiiiint! Gåshud från start till slut och ett högt lyckorus resten av kvällen.
När filmen var slut så satte vi oss på mc donalds för att vänta på tåget. Haha och jag säger bara.. en lördagskväll på mc donalds är småkidsens samlingsplats. Hade det varit mina barn hade de då inte fått springa på mc donalds på kvällarna i eskilstuna. Ungarna var liksom 10-12 år.
När vi sen kom till kungsör hämtade vi kinamat som vi sen satt och moffade i oss när vi kom hem. Sen blev det mys resten av kvällen. Prat om allting vi missat. Du är go min stina!

Imorse så vaknade vi runt 12 och låg och snacka lite i sängen, sen dukade stina till frukost medans jag duscha ur mitt hår som var hemskt. När jag kommer ner står det muffins på frukostbordet. SÅÅÅ TYPISKT CRISTINA!
Mitt huvud och kropp har inte varit ett med mig idag så har bara legat på gumsans soffa och varit helt utslagen.
Bara jag inte blir sjuk igen..

Nu är jag iallafall hemma och är mycket nöjd med helgen. Ska bara ta det lugnt ikväll och lägga mig tidigt. Men GUD så jag är sugen på semla. Vill verkligen ha en nu, eller nej två eller varför inte tre?
Ska ringa mamma, hon kommer från sthlm vid 8 och då ska hon bannemej köpa med sig två semlor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0