Snart Avatar

Gud vad skönt det var att duscha! Tror jag stod där inne hur länge som helst. Sen ringde stina precis när jag hoppa ut från duschen. Ändrade planer, jag ska inte till henne imorgon längre utan på Lördag :) Vi ska ses kl 12 i eskilstuna och sen kolla på Avatar 14.00. ÄNTLIGEN! Sen ska vi hem till henne på kvällen och käka middag och mysa massor. Jag ska självklart sova hos min pärla också, eller nej förlåt min mask ;)

Har kollat på Paradise Hotel avsnitten jag missat denhär veckan. Vem är den här pontus:P ?Konstigare människa får man väl leta efter? Sen har jag kommit på att kristoffer är exakt min typ av kille. Exakt som honom ska min man vara, får väl leta länge antar jag .. Så körd!

Så imorgon blir jag förmodligen själv, ibörjan fick jag ren panik. Jag, själv? nej det går inte.. Men när jag suttit här en stund kom jag på att det kanske blir riktigt skönt och mysigt. Ska köpa en fet godispåse och sätta mig i soffan och bara mysa. Kolla på Let's dance och ha sex and the city maraton med mig själv .. Låter sjukt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0