Snart dags

Gud vad seg jag är, men om 11 timmar lyfter jag till värmen :) I like that!
Har sagt hejdå till stina och emelie, anders kommer till mig om en stund för att säga hejdå. Ska nog slå en pling till alex och evelina också. Kommer verkligen sakna er.. Haha låter som jag ska vara borta i evigheter, men det är ju bara en vecka. Men tur att man har sina vänner :)
Den här veckan ska jag verkligen koppla av och njuta. Inget planerande, matlagande, internet, skitsnack och hemskheter. Det kommer bli en helt underbar semester med bara människor jag älskar. Att vi åker med mina kusiner, farbror, Åsa och farmor ska bli extra kul förstårs. Det kommer tas mycket bilder också som ni får kika på när jag kommer hem.

Man kan inget annat än älska er! Gamla bilder:






Har inte riktigt packat klart än, men tar det sista innan jag går och lägger mig.
Skriver en gång till innan jag drar. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0