Snart i värmen..

Godmorgon alla rara och fina människor!
Imorgon såhär dags har jag bara en timma kvar tills jag är i Egypten :D Hur bra känns inte det?! Det känns dock inte likabra att gå upp 03.30 inatt för att åka ..Normalt hade jag setat uppe för att sen kunna sova på flyget, men eftersom jag har två små älsklingar med på planet så måste jag vara med de. Tänkte låta min faster få lite lugn och ro. Och när man handskas med de måste man vara pigg, tro mig!!!
Så det blir att sova relativt tidigt ikväll tror jag.

Halsen är fortfarande helt jävla förstörd, tråkigt nog! Men det gör inte lika ont när jag har ipren i mig så får leva på de för att kunna äta ordentligt.

Idag har jag massor av ärenden att göra, men då har jag självklart missat att det är röd dag idag. Shit där rök vissa saker som skulle inhandlas. Men lite lotion, tidningar, rakgele, tuggummi osv får det bli.
Men jag känner mig ju inte särskilt motiverad att gå ner på stan när det är 17 minus ute. Vad äre här för kyla som bara kom från ingenstans? Tur att man åker iväg ;) Måste ju meddela att det är 27 grader och strålande sol i Hurghada idag!


PoK

Kommentarer
Postat av: emelie

nej, det måste du inte alls meddela!

2010-01-06 @ 16:08:24
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0