Snart tillbaka till verkligheten

Idag gick jag upp vid 11 för att jag hade tvättstugan. Sen blev det en dusch, och när jag precis kom ut fick jag besök av alex och carro. Min lägenhet har sett för jävlig ut hela dagen för det har legat saker precis överallt. Men jag och tjejerna drack kaffe och tittade på alla bilder. Sen hjälpte alex mig att städa lägenheten. Tack mitt hjärta<3
Nu har de gått för en liten stund sen så jag har vikt tvätt och fixat med det sista. Nu börjar jag komma tillbaka lite känner jag.

Ikväll ska jag och emsan hem till mamma för hon är ensam hemma. Vi ska äta revbenspjäll och kolla på let's dance och mysa. Vi blir även kvar där över natten. Åh nu kurrar min mage redan. Har inte ätit något alls idag förutom chips :P haha meeeeeeeeeeen det bryr jag mig inte om för det ät tomt överallt hemma hos mig. Handlat har jag inte hunnit så det får jag göra när mamma hämtar mig.

Nu måste jag byta om. Hoppas ni mår bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0