Tisdag och praktiken börjar igen


Godmorgon, sovit gott? :)
Mitt humör är fortfarande positivt, vilket glädjer mig eftersom jag måste förbruka mycket energi idag med alla barnen. Jag ska äntligen tillbaka till dagis. Såå hääääärligt! Och direkt efter sticker jag till gymmet och tränar.
Ikväll ska jag laga en super god och nyttig mat också .. Känns som jag har bra koll på dagen, och det känns bra för att vara måndag.

Min lilla gris till stina bara luftades sig igår och bara "Jag har tatuerat mig föresten"
-Jag: URSÄKTA VAD SA DU? OCH DU HAR INTE SAGT NÅGOT TILL MEJ"
-Grisen: hihihihihihi nej jag har inte hunnit.

suck suck suck min älskade tjej, du är allt bra du! Du är en förståndig tjej som i slutet ofta väljer rätt väg. Kom ihåg det och en sak till, du är vrål snygg baby;)

Dags för bekväma kläder, på schemat står lek. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0