Tjenis jätte penis!


får jag presenter en glad, lycklig, full alexandra för två år sen! (passar in för kvällen)

Precis vad jag skulle behöva nu .. haha nej men skämt och sido. Kvällen har varit fantastisk. Först supergod middag och sen kalas efterrätt. Halva gänget skulle ut på krogen, så innan alla slittrades drog vi till värdshuset och drack öl och spela biljard. Och jag säger bara en sak. 5 brudar som dricker öl, det kan inte bli roligare. Jag kan inget annat än att skratta åt denna kväll med ett stort starkt leende på läpparna. Har också träffat en ny söt super go tjej, frida var namnet. Nu ska jag lugan ner mig lite här och se lite film och sen sova.

Håll i er, IMORGON SKA JAG TRÄNA :D slutar väl med feber som vanligt..POSITIVT VARE! JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0