Träningsvärk!

Inatt drömde jag en riktig läskig mardröm, att jag var jätte magsjuk :S De höll i sig flera dagar.. Det är en skräck om ni frågar mig.. Allt som har med min mage att göra är ett hot och rädsla för mitt liv. Eftersom jag haft så mycket problem med den så är jag extra känslig när det är knas med magen. Men problem eller inte, vem gillar magsjuka liksom?!!! Ingen...

Yeeeah jag har träningsvärk i rygg, bröst och skulderblad. Se på attans ;) Så ska gå runt och riktigt njuta av smärtan idag, det är så härligt..

Så vad händer idag då?
Det blir dagis som vanligt fram till 3, då hämtar mamma upp mig. Jag ska hjälpa henne med hennes nya dator och att koppla in den gamla. Datorhackern ska få visa sina kunskaper ;) haha.. Njaaaaa jag är väl inte sådär jättekunnig om datorer, men lite kan jag :) Sen ska jag hem, äta god mat och se på sex and the city resten av kvällen!♥

Nu måste jag skynda mig och göra mig iordning och sen springa till dagis för jag längtar efter morgonkaffet.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0