Trotsig tonåring!

När jag har dålig vecka kan man få chans att möta två olika alexandra, en argsint jävla bitch som bara tjurar och tycker synd om sig själv, eller en överlycklig tjej som älskar allt med livet och är boktavligen galen. Hoppar, dansar, sjunger och går runt med ett stort leende på läpparna hela tiden. Just nu är jag den här överglada tjejen. Jag vet ärligt inte vad jag ska ta mig till när jag sitter hemma en måndagkväll och väntar på att världens roligaste grej ska ramla ner i skallen på mig.. Just nu är jag redo för världens fest om man säger så. Vem ska jag dela glädjen med när jag bor själv? Nu önskar jag att jag hade alla mina närmaste vänner hos mig eller en kille som jag kunde pussa sönder och verkligen älska. men man får ta det för vad det är.

Jag vill ha förändring i mitt liv, jag vill bryta alla rutiner och alla regler. Jag vill vara olydig rent ut sagt. Jag vill gå och lägga mig när jag egentligen ska kliva upp för praktik och gå upp när alla andra går och lägger sig. Känns som jag är påväg in i en trotsålder.. Sånna har man väl inte när man ska fylla 19 år om lite mer än 4 månader? haha jaja jag skiter it.

Fan vad mycket snack det blev..
Sex and the city är likabra som vanligt, det finns inget bättre. Jag älskar deras stil, deras tankar och deras liv.


Nu ska jag flyga vidare i mina lyckliga tankar och hålla mitt braiga humör uppe. Hoppas det håller i sig hela veckan.tumme upp! Känns som mitt liv precis just nu har startat. helt sjuk känsla. Vet inte vad som flugit i mig ikväll. Helt jävla överlycklig! pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0