Uttråkad och deprimerad ...för kvällen


Gaaaaah jag är så fruktansvärt uttråkad, mitt liv är så tråkigt ikväll. Vitt på svart och svart på vitt! Är trött på vintern och vill ha värme. Tur att jag har så fina människor till vänner, alla är så oerhört vackra och bra på sina sätt. Jag ska någon dag göra en presentation av varje. Alla är verkligen så sjukt olika varandra.
Har pratat tjejprat med min älsklings stina, gud nu saknar jag dig massor darling! Men på Fredag ska vi mysa, bara du och jag!

Jag fick ett utbrått förut när jag skulle laga mat, jag satt och frågade väggen massor för jag hoppades på svar. Så deprimerande att äta själv. Jag är så trött på det.. Visste inte vad jag skulle laga heller. Men det slutade med att det blev kotlett med god sallad till.
Jag är så deprimerad att jag inte får gå till gymmet och köra världens konditionspass så jag svettas skiten ur mig
Jag är så deprimerad över att jag har mina extra kilon för att jag ständigt äter för mycket
Jag är deprimerad för att jag klagar på mig själv när jag egentligen inte borde
Jag är deprimerad för att jag inte skött skolan som jag borde senaste året, vilket jag kommer få ångra efter skolan
Jag är deprimerad för att jag inte kan göra så att alla runt omkring mig slipper sorg och smärta
Jag är deprimerad över att jag fortfarande är så ung, och att jag ens har den tanken i huvdet

Jag är glad att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0