Vi två blir för mycket ibland !;)


Jesper du har rätt det blir två sprit flaskor ikväll för min del! ;)
Hoho nej så kul blire inte, jag får tydligen inte vara själv ikväll längre. Emsan och hennes man kommer till mig och käkar och myser hela kvällen. Jag hade inte klagat om jag fick sitta själv, men dethär blir extra mysigt! Jag älskar ju henne ♥ Hon är redan här.. Och vi båda är på sjukt jobbigt humör. Hon ställde sig och diska medans jag satt med anders i telefon, sen när jag kollar in i köket så står hon och doppar huvudet i skummet. Det går en sekund sen är hon inne hos mig i vardagsrummet och lägger skum i mitt hår. Ja överenergiska brudar. Kvällen kommer bli kul och stackars stackars matte! :P fnitter blir det nog mycket av! Jag älskar att vara tjej!

Nej nu ska vi laga mat, fläskfilé med potatiskroketter och beasås blire.. och sallad såklart ;)
ha en bra kväll, glöm inte bort det stora leendet på era läppar. Massor av fredagskramar!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Haha, vad fan, för det första bilden!!? Och för det andra har jag inte ens ett enda litet litet svagt minne av den kvällen då jag la skum i ditt hår hahah, men skrattade lite för mig själv när jag läste det! Hoppas vi ses snart min lilla skrutt <3

2011-03-29 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0