Allt händer mig när jag jobbar

En hel balkong har rasat ner precis utanför butikens fönster och tog med sig en del av markisen. Så nu är det massor av hantverkare här. Ramlar markisen ner så tar den med sig hela vårt fönster in och då får jag trampa glas. Ja händelserika dagar på jobbet är inte första gången jag har..

En till rolig sak är att när jag står i butiken så kommer det in en tjej och frågar om jag vill ha jobb i hennes butik.. haha här behövde man inte gör mycket för att skaffa jobb. Men som sagt vet jag inte om jag ska plugga i september och om inte så vill jag ju helst härifrån. Men det lär väl ta lite tid innan man är av med lägenhet och fått ny så ett jobb under tiden skadar ju absolut inte :) Jag önskar allt annat runtomkring jobb också kunde flyta på likabra!

Nej dags att kolla vad som händer här med mitt fönster. Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0