Bulletproof

Klockan är snart tolv och jag är helt sprallig!! Nu är tanken att jag ska gå och sova, men hur i hela friden ska jag lyckas med det? Ska upp rätt så tidigt för att köra in emelie till eskilstuna så hon får hämta sitt pass, sen ska vi förbi strängnäs och hämta mitt körkort. Så jag antar att jag måste sova om jag ska bli frisk, plus att jag ska orka med morgondagen och natten. Galningarna från eskilstuna och en älskling från kungsör kommer ju imorgon :D Hoppas jag är piggare i kroppen bara..

Min dag har bestått av 2 filmer, 10 avsnitt av sex and the city, 4 liter vatten, en massa choklad och en potatisbulle i soffan. Grymt skönt dag! Nu blir det sängen, natti. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0