Det är viktigt att skratta mycket varje dag, glöm inte det!

Det var en gång en norrman som hade köpt ny bil. Och efter 15 minuter 
kom han tillbaka och sa att bilen var sönder. Så han fick en ny bil. Men
efter 15 minuter kom han tillbaka och sa att bilen var sönder. Då 
frågade försäljaren en massa frågor. Bland annat hur han växlade. Då sa 
han:... Visa mer
- Först lägger jag i 1 sedan 2 sedan 3 sedan 4 sedan 5 och till 
sist racerväxlen R.



Den nygifte Svenska mannen till sin nya fru:
Du måste ha helt klart för dig att på lördagar ska jag på fotbollsmatcher.
Onsdagar & fredagar är det pubkväll med grabbarna.
Tisdagar spelar jag golf!
Ja, ja svarade hon, men du ska veta att här hemma knullas det varje kväll kl 20:00 antingen du är här eller inte!



Kjell Bjarne kom hem med en flott ny damcykel. - Var har du fått tag i den, frågade hans mamma. - Jag satt i skogkanten och flirta med Petra, då tog hon av sig byxorna och sa att jag skulle få ta vad jag ville ha. Då tog jag cykeln. - Det gjorde du rätt i, Kjell Bjarne. Det är ju inte säkert byxorna hade passat



En sköldpadda gick i en gränd, då han blev rånad av ett gäng sniglar. En kriminalpolis kommer till platsen för att utreda rånet och frågar sköldpaddan om han kunde förklara vad som hände. Sköldpaddan tittade på kriminalploisenmed en förvirrad blick och svarade: -Jag vet inte!! Det gick så FORT!!!!



Tre killar var ute och tältade i skogen. Dom var trötta och gick och la sig tidigt. När dom vaknade på morgonen så berättar den ena av killarna:Jag drömde att jag blev avrunkad inatt av en skitsnygg tjej! Då sa andra killen: Jag drömde exakt samma sak! Den tredje killen som hade sovit i mitten sa då: Skumt att ni hade samma dröm. Jag drömde iallafallatt jag åkte vasaloppet!



Två fulla kompisar i samma tält: - Runkar du? -Mhhmm -Svårt att få upp den? - Mhhhmm -Prova med din egna kuk då..


vet ni varför tomten har så stor pung? - han kommer bara en gång om året



Vet ni varför Zlatan har en sne näsa? - för det är någon som ha zlat-han



En make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP" . Frun faller ihop av skratt då datorn poppar upp felmeddelandet: ERROR:"NOT LONG ENOUGH"



finnen var på krogen och får med sig en dam hem, det ena leder till det andra. på morgonen kommer han på att han inte har presenterat sig, han säger artigt: - matti muusen. och damen svarar: - nej men jävligt öm i röven!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0