Detta skrämmer mig..

Jag är mycket värre :'( Fick värsta anfallet inne i butiken nu på eftermiddagen, kunde knappt andas och ögonen bara tårades, hela kroppen bara pumpade svett och jag visste allvarligt inte vart jag skulle ta vägen. Får jag ett sånt till anfall till måste jag ringa sjukhuset, fyfan vad läskigt det va.. Nu vet iallafall min faster om det eftersom mamma och pappa inte är hemma, någon måste ju hålla koll på mig ifall det blir akut. Jag har ingen ork i kroppen längre och butiken kommer vara stängd imorgon för läkarna sa att jag verkligen måste vila och inte anstränga mig alls för bakterien måste vila bort från kroppen. Hade någon konstig sak i halsen förut som jag råkade svälja och då smackade det skitmycket blod i hela munnen. Alltså vafan är det här som jag har?! Det blir så läskigt också eftersom det förändras så hastigt. Jävla skitbakterie, döööö!!

Nu ska jag bara försöka ligga i minst ett dygn vilket kommer bli sjukt svårt eftersom jag hatar att ligga still.. Men måste försöka. Vill må bra igen! Min sista kraft får gå till att tvätta i någon timme sen är det hej sängen och glass och bara massa flytande saker. Mat kan jag ju bara drömma om att få ner :( Något roligt är väl att mitt körkort har kommit, ja det ligger på posten.. Så orkar jag ska jag försöka ta mig ner och hämta det imorgon. Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0