Elak bakterie

Tillbaka från vårdcentralen och jag hade ingen halsfluss :D hurra!! Däremot trodde han att jag hade fått en elak bakterie från Bulgarien och eftersom han såg hur hemskt det såg ut i min hals så sa han att han skulle göra ett undantag mot vad de brukar göra.. Så jag fick dricka en kortison lösning som skulle hjälpa mig med den värsta halssmärtan på ett dygn. Han varnade också för att jag kommer känna mig hur pigg och frisk som helst, men att jag fortfarande måste vila och ta det lugnt för att få bort bakterien. Sen kunde man tydligen bli speedad och få svårare att sova. Så vi får se hur detta slutar .....
När jag slutar jobbet ska jag hem till emil och emelie på middag, åh det ska bli så mysigt var så länge sen jag träffa dem!! Sen får jag väl mosa maten eller något :P.. Har fått låna marcus bil så jag slipper ta bussen, superskönt!

Nu är jag lite gladare, mitt riddardagar är inte förstört och förmodligen kommer jag må bra till dess :) Mina favoritkillar och min favorittjej kommer på fredag och ska stanna till lördag.. Det ska bli så kul! Nu ska jag sätta mig utanför butiken, jag håller på att svettas ihjäl. Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0