Grodhals

Kvällen har varit helt underbar! Mousserande vin och god middag tillsammans med alex och marcus :) Efter middagen färgade jag alex hår brunt, och gudars vad snygg(are) hon blev.. Eller ah hon är väl snygg i allt den bruden. Sen drack vi kaffe och åt negerbollar, eller nej förlåt chokladbollar :)
Jag mår så överjävligt pissigt i min hals, den är så svullen så jag kan knappt svälja flytande. Vill bara bli frisk nu, måste bli frisk till riddardagarna!!!!!!!!

Idag var jag inte så kaxig när jag var ute och körde med pappas kingcab som väger 2,5 ton.. Kände mig som en mygga bakom ratten..

Pappa: Kan du släppa av mig här så kan du åka hem och hämta det du skulle hämta hemma hos dig!
Jag: Men vaa ska jag åka själv?!?!? Det går ju inte, det vågar jag inte.....
Pappa: Gumman du har körkort nu så iväg med dig nu!!!
Jag: Ahh men vafan, nej men dethär går inte.. faaan
Pappa: Hejdå kör försiktigt..



Jag mejade ner fyra barn, tre cyklister, krocka med en bil och lite till.. Hahaha nej gud nu skojar jag, det gick skita bra :D
Nu ska jag gå och svälja tusen kortisonsalvor.. Adjös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0