Halva Mariefred under vatten!

Ja visst har det varit skyfall hela dagen, men eftersom jag jobbat så trodde jag inte det var sååååååå illa!! Men herregud vad vatten? Vart ska allt ta vägen nu? Ska man simma ner till stan? Jag säger som vår kock:" Dags att dra fram gummibåten" haha .. Men ska jag vara ärlig skrattar jag bara åt dethär, det är ju kul! Men kanske inte lika kul för alla som får sina hus helt förstörda och de som har sin pizzeria i en källare.. De tycker jag faktiskt lite synd om!!!

Har varit hos mamma och pappa ikväll, jättemysigt! När jag åkte där ifrån så bad jag högt i bilen att inte fastna i vattnet. Skulle ju inte förvåna mig om jag skulle gjort det..Men nu gjorde jag inte det och jag är oskadd och bilen står så fint parkerad här utanför. Bra alex!!

Tydligen ska det regna imorgon också? Jag hoppas verkligen det bara är något som sägs.. Nej nu ska jag göra kväll och ha lite mysigt här.. Hoppas jag slipper åskan inatt! Puss o Kram!


Jag vill ha vattenkrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0