Helt jävla kaos

Jag fattar ingenting? Vad är det för fel? Varför gör du såhär? Är det nödvändigt? Snälla låt mig vara!!!!

Hela mitt huvud brinner snart upp, jag har så blandade känslor så det är sjukt! Ge mig mitten av augusti nu så jag får flytta här ifrån, jag blir helt sinnessjuk av att bara gå och trampa på samma ställe och försöka tyda människor som bara gör sina handlingar i gåtform. Ska allting vara så jävla svårt? Varför kan inte alla bara respektera andra människor, alltid tala sanning, visa ödmjukhet och vara en god människa? Nej istället ska man gå bakom ryggen på varandra, ljuga, snacka skit, trampa på andras känslor och leka runt som om livets mål var att göra andra människor illa. Jag är så trött på allting, jag vill bara spy rakt ut!

Har iallafall fått tid på vårdcentralen 15.30, nu hoppas jag att jag slipper äta penicillin för annars vet jag inte vad jag gör!! Jo jag vet vad jag gör, jag ska ha jävligt roligt under riddardagarna utan alkohol tillsammans med de jag älskar.

fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0