Inuti mitt huvud

Haft en helt underbar natt, perfekt varmt, täcket låg perfekt, kuddarna också, jag vaknade inte en enda gång, jag kände mig utvilad när klockan ringde, jag somnade inom min 10minuters-period så jag slipper få panik och tro att jag har sömnproblem och aldrig kommer kunna somna och jag har drömt evighets långa och fina drömmar. Tänk om tänk om tänk OM drömmar kunde gå i uppfyllelse!!!

Jag vill mycket just nu, jag vill åka till tylösand, jag vill åka till gröna lund, jag vill grilla ikväll, jag vill nattbada, jag vill shoppa, jag vill ta en sista minuten resa redan på Tisdag, jag vill ha en bil, jag vill .... ja jag känner mig som ett barn som bara tittar på sina klubbor som svishar förbi! Sommaren är snart slut och jag kommer inte hinna göra allting och jag har sån jävla ångest och klumpen i magen tar död på mig.. Jag vet inte om jag kommer klara att lämna alla jag älskar här hemma, visst klarar jag mig.. Men det gör mig orolig och att jag inte kommer få se mamma på flera månader i sträck åt gången gör så jag bara vill tjuta rakt ut. jag vettifan alltså!!

Nej nu måste jag lämna alla mina miljoners tankar bakom mig resten av min ledighet på denna sommar, för jag brinner upp där inne. Och inget lyckades jag lämna i skogen igår heller. Jag tror jag föddes med tre hjärnor och tänker tre gånger så mycket som alla andra :S Men en sak är säker, jag ska skratta mig till döds! :)

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, och kaffen som väntar är nog dagens höjdpunkt!! Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0