Jag kan verkligen inte hålla i mina pengar..

Jag är livsfarlig att släppa lös på stan dagen innan man ska resa bort.. Nu är jag hemma med flera nya grejer, mycket användbart enligt mig :) Mamma kommer dock inte hålla med.. Jag är iallafall jätteglad :) Var förbi körskolan och pluggade lite teori och nu har jag inte alls mycket kvar, så om två veckor är det dags!

klicka för större bilder



De två små bh/tuttgömmarna är skitsöta, blev helt förälskad! Och hur sköna som helst, känns knappt att man har något på sig! En vit och en blommig blev det.

Om en timma ska jag dra iväg och träna i värmen, och jag längtar inte efter att svettas i denna värme.. Men jag måste! Sen ikväll blir det att packa väskan för vi sticker tidigt imorgon bitti.. Dags att kolla vad man ska peta i magen ikväll. Puss. A

Kommentarer
Postat av: nadja

Fiina grejer! vart har du köpt allt?! :) hoppas du mår bra puss!

2010-07-05 @ 18:40:13
URL: http://nadjasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0