Jag vill inte skiljas från min potatisdag

Ja snart har en hel dag gått och jag är rastlös som en galning.. Har kollat på en sexkomedi som var jävulskt B.. Sen har jag kollat på 6 avsnitt sex and the city.. Har nya wallande kvar och sådär över 50 avsnitt satc kvar .. Min dag är räddad.. Men jag vill gosa!
Alex ringde nyss och ville att jag skulle hänga med upp till röda korset redan ikväll, men jag vet inte om jag pallar trycket. Jag är ju inte 100 % än och jag känner nog hellre för att ligga halvnaken med min toffs på huvudet i soffan resten av dagen så jag är pigg tills imorgon kväll för då smäller det! ;)
Visst lockar det att komma ut och träffa folk men jag orkar inte sätta på mig kläder, jag orkar inte sminka mig, jag orkar inte skiljas från min ruffsiga frisyr, jag orkar inte lyfta mig från soffan. Jag blir nog hemma ikväll iallafall.. Men jag skulle hellre vilja bergsklättra eller något annat skoj.. Det får jag ta en annan dag.

Nu ska jag återgå till min soffa och fortsätta min händelserika dag :) Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0