Kort stubin!

Jag är på pissdåligt menshumör..Jag fattar inte varför jag alltid blir fucked up?! Och att humöret ska komma en hel veckan innan också känns ju nödvändigt? Har absolut ingeting att tjura eller vara arg för, snarare tvärt om..Ändå snäser jag som en orm och lackar på allt och alla. Sen har jag läst att det är mycket lättare för tjejer att bygga muskler innan och under menstruationen ja men kul att jag är sjuuuuuuk så jag inte ens kan träna. Mitt liv är så lyckat just nu och allt går verkligen åt mitt håll, vi går inte hand i hand just nu om jag säger så.  Det lär bli en stor och fet påse godis och massa filmer ikväll i soffan!! Ja så får det bli, men först jobbet :) Puss. A


hihi sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0