Mänskligheten

Det är så kul när man jobbar i buktiken, för man ser så himla mycket olika människor och beteende.. Hur föräldrar kör med sina barn eller hur barnen kör med sina föräldrar, hur människor från andra länder beter sig när de kommer in i butiken, och hur vissa människor är urgulliga och hur andra människor är riktiga bitterfittor, hur olika par behandlar varandra och hur olika stadier alla är i och hur omaka vissa verkligen är men ändå är kärleken lika mäktig som världen.. Är det något jag älskar så är det människor, hela mänskligheten. Jag studerar alltid människor och jag dömer sällan efter utseende utan jag vill ha en konversation innan jag dömer. Hade jag inte varit så känslig och haft svårt att släppa andras problem från mitt hjärta så skulle jag velat jobba som psykolog.. Men det är inte bra att ta med sig jobbet hem och det är precis vad jag skulle göra.

Så vad jag än ska jobba med så ska det vara ett yrke där man har ordentlig kontakt med olika människor, och jag kommer göra allt för att bli barnmorska för det är verkligen min dröm!!

Såg en så gullig sak alldeles nyss, det gick förbi ett par (sjukt söta) och när de gick förbi min butik så höll killen upp sina händer framför tjejens ögon för att hon skulle missa kläderna. haha såg så sjukt gulligt ut.. Tror inte det finns någon kille som tycker om att kolla på när sin flickvän shoppar/tittar på kläder .. Men de är gulliga för det!

Alex har varit hos mig nästan hela dagen och det har varit jättemysigt, vi har fått ta igen en del prat! Nu måste jag jobba vidare.. Föresten har vi fått in 6 nya väskor och de är såååå jävla snygga.. Fan att man inte är gjord av pengar. Over and out.. Beeeeeep..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du egentligen?

2010-07-16 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0