Mingelbilder från Bulgarien

Kom på att det borde finnas mingelbilder från klubbarna i Bulgarien så jag satte igång och leta och jag fick några träffar :) haha jag har inte vetat om kameran på någon av bilderna förutom på en ..


Det var sånt jävla drag, vill bara tillbaka!!!!


Nä men titta, jag och evelina mitt på golvet haha


Sjukt varmt och sjukt mycket folk, i sverige går vi ut för att ta luft i bulgarien svettas man ännu mer om man går ut :P


här dansas det tydligen ;)


Våra reseledare här längst fram (tjej mörkhårig och kille blond) så jävla underbara!


haha det var tydligen varmt ...


Jag är så jävla svettig och urk på denhär bilden men Nicky är så fin så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0