Mot Bulgarien!

Godmorgon eller ska jag säga godnatt?! Har varit vaken i 30 minuter nu och klockan är snart över halv fem på morgonen.. Förra sommaren gick jag normalt och la mig vid denhär tiden.. Tillbringade nätterna framför datorn, i telefon eller långa promenader.. Men sånt håller jag icke på med nu, eller jo men inte till 05.00 på morgonen. Iallafall så är jag ju uppe för en anledning och den vet ni ju varför, BULGARIEN!

Kan inte förklara hur skönt det ska bli att komma bort en vecka och få skita i allting, mobil, dator, tråkig mat. jobb m.m. I för sig så har jag det rätt bra här hemma just nu! Jag njuter så mycket jag bara kan för snart bär det av här ifrån .. Tråkigt men inte.. Jag får förmodligen antagningsbeskedet när jag är borta så när jag kommer hem blir det andra bullar. Då startar kaoset om jag kommer in .. Tacka ja, Säga upp min lägenhet, sälja av möbler, kontakta CSN för studielån, leta lägenhet i Halmstad, ta farväl och ha jobbiga stunder med de jag älskar och sen FLYTTA..
Det kommer vara det största steget jag gjort i mitt liv, och jag kommer självklart hem för att hälsa på mina ljus i mörker. Men mestadels kommer jag nog vara därnere för att skapa och forma en ny vardag :) jaja slut om det, inte ta ut något i förskott..

Bulgarien var det ja, hejs vejs och ha en fantastisk vecka i Sverige! Jag tvivlar icke på att ni kommer ha det dåligt med tanke på vädret..En jättekram! PussPuss.A


Glories has started!!!♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Ö

Du tog solen med dig när du åkte, men vid närmare eftertanke så är det ju du som är solen så inte konstigt den försvann.

2010-07-06 @ 21:04:33
URL: http://www.finest.se/marcusöhrn
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har! :) Älska bulgarien!

2010-07-08 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0