Mysig tisdagskväll

Guud vad kul det är att köra bil när man får köra utan att man "övningskör" och utan att någon sitter bredvid!! Eftersom jag fick låna marcus bil satt jag och dunkade rockmusik som en galning hela vägen till åker. Det är så ofattbart att det är jag som sitter bakom ratten. Jag var ju nyss fyra och lekte i sandlådan och nu kör jag bil?!? sinnes!!
Har iallafall fått kanongod mat av emil och emelie, patrik kommer ångra att han bara satt bredvid och titta på.. För det var nog den godaste spagettin och köttfärsåsen jag ätit på länge. Till efterrätt åt vi jordgubbar med socker, emelie hade självklart en halv flaska grädde i sina också ;) hon är rolig hon!!♥

Kom nyss hem, hämtade marcus uppe hos hans föräldrar för han hade druckit öl och haft trevligt. Sen åkte vi ner på stan så jag fick med min cykel hem. Halsen är pytte pytte pytte lite bättre!! Men jag hoppas jag vaknar imorgon bitti och att kortisonet har gjort skillnad, för just nu känns det som jag har 4 bollar i halsen. Emil sa det också "Hade du svarat i telefon skulle jag aldrig tro på att det var du, shit vad du låter!!"

Nej jag ska väl ta det lite lugnt nu och sen krypa till sängs med mitt nässpray, mina halstabletter, mina hosttabletter, mina värktabletter och mina kuddar!! Sitter numera och sover för att jag ska få fram någon luft från halsen.. Tur att ingen sällskapar mig just nu för detta är inte alls kul! Godnatt på er! Puss. A


Jag vill sprudla av energi igen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0