Nästan alla sagor slutar lyckligt, men min kommer sluta olycklig..

Jag tvivlar och jag är osäker, jag funderar på vad jag ska göra. Jag måste göra nått för kan inte bara stå och vänta på en ö mitt emellan två land och hoppas på att någon kommer och tar min hand och visar mig den rätta vägen. Jag är så trött på mig själv igen, vad fan har jag gett mig in på nu? Det kommer bara sluta olyckligt. jävla fan! Kan någon ta mina känslor jag bär på och ta hand om dem.. Jag behöver vägledningen, men vet att den måste jag hitta själv. Det här gör så jävla ont!

Jobbar inte kvar i butiken längre, har gått tillbaka till restaurangen och kommer tillbringa de närmaste två dagarna där :) Ska bli roligt att komma tillbaka och få lite arbetskollegor igen. Att få skratta på jobbet. Jag behöver skratta, jag behöver tänka på annat.

Idag kommer mamma och pappa hem, äntligen! Tror aldrig jag har saknat dem så mycket som den här gången de har varit borta. Kanske är för att jag vet att jag snart ska lämna dem .. Snälla Snälla säg att jag kommer in i Kalmar eller Halmstad, men fan ändå inte..

Gud så det blixtra och dundra inatt, trodde ett tag jag skulle dö.. Jag tycker sådant är obehagligt. Och i nästan alla mina mardrömmar är det sånt med.. det skrämmer mig!

Hoppas min hals blir helt hundra snart så jag kan börjar träna igen, det hjälper mig och jag mår så himla bra av det! Nej dags att ta tag i verkligheten, jobbet väntar! Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0