Nu är jag en trött tjej

Nu är det så att min mobiltelefon har gått sönder, så nu är jag lite sur!! Som tur var hittade jag en gammal skruttis samsung som tål allt.. Han har jag kastat ner från tredje våningen och han lever fortfarande, helt otroligt. Men iallafall så funkar inte den tillräckligt bra enligt mig så nu måste jag köpa en ny.. SUCK! Jag som tycker om min så mycket, men det är bara att ge upp och lägga fram stålarna. Det svider!

Fast jag har varit så fruktansvärt bakis idag har jag hunnit med massor, jag har städat, pluggat körkortsteori, tvättat, bäddat rent, vikt tvätten, varit nere och handlat, lagat mat, tränat och duschat. Förstår inte själv hur jag har haft orken med mig. Men det är så skönt när allt är klart nu. Och jag ska njuta ordentligt när jag lägger mig i min nybäddade säng med nyrakade ben, det finns inget bättre än den känslan :) Jag ska nog slå på en film och bara ta det lugnt. Blir inte så sent ikväll eftersom jag ska till eskilstuna rätt så tidigt imorgon. En del saker måste inhandlas innan resan.

Jag saknar några av mina klasskompisar så fruktansvärt mycket, det känns så konstigt att vi inte kommer starta tillsammans efter sommaren igen. Men jag kommer få det hur bra som helst och jag hoppas med hela mitt hjärta att det går bra för er alla andra också!

Nej nu ska jag föna håret, mycket intressant! Puss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0