Rym med mig inatt!

Jag vill alltid vara säker och jag vill inte känna något hinder att ha dessa känslor! Det ska bara vara tillåtet att känna såhär och utan gränser och tider. Huvudet är som ett par spräckta högtalare.

Idag är det Tisdag vilket betyder arbete, och eftersom jag känner mig rätt pigg så kännes det faktiskt rätt bra att jag ska till butiken.. 11-18!
Ikväll ska jag försvinna ut i skogen, men jag kommer tillbaka innan jag ska sova :)

Nej nu måste jag skynda mig, lyckas alltid bli sen och få stressa järnet när jag ska till jobbat. När jag hade skolan var jag jämt mitt i prick. Hur kommer det sig?

Over and out!


Nu är jag påväg att färga håret mörkt igen, men ska nog vänta en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0