Så jävla glad tjej

Tiden bara sprang iväg på jobbet idag och när jag slutade stack jag till malin och david och umgicks med de och alex o marcus ett bra tag, himla trevligt! Sen kom madde och hämtade mig och sen har vi varit och käkat pizza eller ja tog en kebabsallad och herregud vad den satt fint. Sen har vi bara snackat skit och annat kul! Första Söndagen på väldigt länge som har varit bra, och jag är på tokbra humör. Har fjärilar i hela magen och känner mig så förbannat glad. Nu fattas det bara en fet riddardagars helg och en intagning till sjuksköterska sen är jag på höjden av lycka!

Nu ska jag fira söndagen med mys, tjingeling!


Fråga mig inte vad jag gör med munnen?! Men glad är jag iallafall när jag står på dansgolvet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0