Sjuk på jobbet

Sitter på jobbet och det är såååååååå varmt och absolut inget att göra idag.. Hur kan det vara så olika från dag till dag? Jag väntade bara på att jag skulle bli sjuk också eftersom Nicky var sjuk hela veckan, och ja nu har jag blivit sjuk. Mår inte alls bra, feber, ont i halsen, en hemsk hosta och helt seg och ont i hela kroppen. Ingen hit i denna värme och speciellt inte när man måste vara på jobbet :( .. Hoppas jag blir frisk snabbt! Vatten är så äckligt när man har ont i halsen och alvedonen hjälper ju fan inte .. Jaja bara att  kämpa på, finns folk som har det värre.
Imorgon åker emsan till Göteborg med sin pojke, och jag är inte ett dugg avundsjuk på er.. Usch på er säger jag bara!! Jag vill också åka till göteborg! Känns som evigheter vi sågs också, måste ses direkt när ni kommer hem. 
Stina är påväg till Norrland och ja jag står här och har så sjukt tråkigt och tycker synd om mig själv.
Ikväll ska jag äta spagetti och köttfärssås för att bli på lite bättre humör :) Nu måste jag fixa lite med alla kläder. Puss. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0