skratt är vackert. du är vacker. vackrast är du när du skrattar.

Hoppas horoskopet för idag här i inlägget under stämmer! Skulle vara rätt skönt :) Men jag är inte så låg idag, jag mår bra och har tagit nya krafter. Jag måste leva i nuet, idag är idag, imorgon är imorgon? Varför vara ledsen veckor innan?! Just nu är jag ju lycklig som det är..  Det är så typiskt mig att ta ut sorg, ilska, förhoppningar, planeringar, negativa tankar i förväg och det är något jag verkligen måste jobba med i mitt liv att inte göra.

Jag kommer hålla mig borta från bloggen ett tag, vet inte när jag kommer skriva igen. Men det ser ni om ni är kvar :) Massa kramar från mig! ♥


Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som finner styrkan att resa sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0