Syskonen

Bror: Tar du inte bort bilden så polisanmäler jag dig!!
Jag: Nöööööööööööööööööööööööööööööööööjd?!? Det var inte för att du hota med polisanmälan som jag tog bort den.. Tänkte att tar jag inte bort den går väl någon och grinar hos mamma ;)
Bror: käfta inte, du vet att de smäller
Jag: du skulle aldrig slå din syster för du vet vad som händer då!!! Jag nyps!
Bror: kärring
Jag: ap ap ap nu ska vi inte vara sådana! Hade du inte haft mig hade du haft så himla tråkig uppväxt, du hade exempelvis aldrig blivit sparkad i röven med mina stålhätta ridstövlar :)
Bror: du behöver sömn ♥
Jag: och du behöver dig ett ligg.. använd kondom bara! puss
Bror: Oroa dig inte :O (.Y.)
Jag: Kaxig kille_92



hahah ja vi är ju inte alltid så snälla mot varandra ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0