Träningsvärk är inte alltid att leka med..

Jag blir galen, nu har min hårddisk pajat också,  vad händer?! Mina bilder är borta, över 273 mappar och flera tusen bilder är helt borta. Jag måste kunna lämna in den på något sätt så man kan rädda innehållet även om det inte går att få tag på via min dator. Jävla piss skit! Skönt att jag åker imorgon så jag slipper tänka mer på tekniska prylar.

Idag när jag vaknade och skulle ställa mig upp så trodde jag att jag skulle dö!! Min träningsvärk i lår och rumpa är en dödssmärta. Kommer trippa fram idag.. Det är inte skönt.

Nej nu är det dags att klä på sig och så blir det eskilstuna ett tag.. Take care! Puss.A

Idag får ni en jättebra låt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0