Trött som jag vet inte vad ...

Nu har jag nästan packat klart allting, jag är så trött så jag vet inte vart jag ska titta.. Så funderar på att gå och sova nu så jag får lite sömn.. Ska upp 04.00 igen! Hela kvällen har gått jättefort.. Först var jag och tränade vilket var as skönt och när jag kom hem gjorde jag mat.. Duktig som jag är lyckades jag hitta ett program där man omformaterar mobilen så jag prova och titta nu funkar den igen, riktigt glad för det! Sen en stund var jag ute på bus ;)

Jag har kommit fram till att min resväska är alldeles för liten så jag måste byta imorgon bitti när mamma hämtar mig.. eller ah det är jag som ska köra till arlanda :) Jag är inte den personen som kan packa 6 outfits utan jag måste ha med mig hela garderoben med sommarkläder för att kunna välja.. Nej nu måste jag fan i säng håller på att dö.. Godnatt och ta hand om er. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0