21072010

Godmorgon alla solstrålar, alltid lika mysigt att vakna till fint väder! Jag mår bättre idag, men jag är inte bra på långa vägar i halsen. Man ska passa sig från bulgariska bakterier ;) Men nu borde det vända och gå mot bättringsvägen tycker jag.. Vi får se :) Jag saknar mamma och pappa som är i Skottland i tio dagar. Jag saknar cristina som var på tokförlänge sen jag träffade, men fredag fredag fredag!! :D Livet är inte så dumt alla gånger när man bortser från allt skit.. Men varför ens bry sig om skiten när man kan leva och må bra istället? Jag gräver gärna ner mig en halv till en dag sen är jag på fötter igen och känner mig starkare än någnsin. Så let's goooo!

Nej nu är det dags för jobb.. bara 5 dagar kvar sen en dag ledig sen 6 dagar irad igen och sen hejdå! Åh det ska bli så skönt och sluta jobba varenda dag och bara kunna hoppa in ibland, jag tror fan jag blivit lite lat. Kan i för sig ha med att göra att jag varit sjuk, har väl inte bästa minnena från jobbet i feber och halssmärtor och telefonsamtal från läkaren m.m. Dags att röra på häcken, puss. A


lilla sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0