Varför prenumerera när man kan köra på lösnummer?!

Jag har spenderat min kväll uppe på röda korset med elin och hennes roliga och trevliga arbetskollegor.. Riktiga humör höjare är dem allihopa.. De berättade om en liten 14 årig kille som hade praktiserat där och när en av killarna hade frågat om han hade tjej hade han svarat:
- Tjej? Varför prenumerera när man kan köra på lösnummer!!

hahah gud vad jag skratta, att det ens kan komma från en så liten killes mun.. Ja kanske ska köra på hans stuk istället.. Sluta försöka skaffa mig en prenumeration, det finns ju faktiskt lösnummer att hämta ;) nej men skämt och sidor det var fan skitkul..
Fick en kanongod efterrätt också, egengjord glass med bär. Ja min kväll har varit hela perfekt, men nu börjar jag känna att min kropp är helt slut. Kanske dags att gå till sängs. Det är ju faktiskt jobb som väntar imorgon.. Känns inte så speciellt kul att jag inte kan säga "äääntligen är det helg" nu under en månad eftersom jag jobbar varje helg. Men tur att kvällarna är lediga :) God natt på er alla fina. Idag har jag lärt mig att hur fina männsikor än är på alla olika sätt så finns det några som är riktigt patatiska och så jävla pinsamma. Stackare!

Och gullet Nicky har skaffat facebook enbart för att vi ska kunna prata, så jävla söt.  Han kom hem idag från Bulgarien så nu blir det väl en del prat skulle jag tro. Han var så mysig!


Kul att Gabriel förstör hela bilden!! Men jag förstörde en del av hans bilder också ;) haha..

Kram på er! .A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0