Vilken jävla smärta i halsen

Jag blir galen av att vakna flera gånger på nätterna och ha sån jävla smärta i halsen :( Igår fastnade en ipren och satt fast 10 minuter mitt i halsen, så jävla obehagligt.. Efter 3 stora glas vatten och den fortfarande inte var nere så började jag trycka i mig knäckebröd..och samtidigt som jag stod och grina för att det gjorde så jävla ont med knäckebrödet och det var så jävla läskigt så fick jag tillslut ner knäckebrödet och iprenen.. Nu ska jag ringa vårdcentralen!!!! Och jag bryter ihop om jag får pencilin, kommer missa hela riddardagarna och plus att jag inte tål pencilin. Nej jag kommer tillbaka hit när jag är på bättre humör och inte har lika mycket hata-allt-humör..

Jobb 11-18 , guuuuud vilken bra timing! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0