Vill ha riddardagarna tillbaka!!

Internet funkar nu helt plötsligt, jag tror det spökar här alltså!! Idag vart det lång sovmorgon för att vara jag, och att jag är ledig är ju det absolut bästa! Har varit och handlat åt min bror och kört hem det åt honom eftersom han är fast ute på landet. Sen har jag och hannah varit inne i strängnäs och först hämtat mitt körkort och sen varit hos patrik på fika. Som då var kaffe utan mjölk och en banan ;) haha men trevligt var det. Nu är jag hemma och ska laga massor av tacos, så nu vet ni vad jag kommer leva på hela veckan!! Det är ju fööör gott alltså.. Imorgon är det back to work, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag! Hurra vad kul!! Men sen efter det är mitt schema slut och jag kommer förhoppningsvis också få njuta av värmen. Om den kommer tillbaka? Jag vill nattbada, jag vill vara lagom rund under fötterna, spela hög musik nätterna långa och ha typiska tjejiga kvällar med mina bästa. Sen vill jag ha mitt antagningsbesked, orkar inte vänta mer nu. Jag vill ha ett mål, jag vill kämpa, jag vill lyckas och jag vill leva lycklig.

Nu måste jag börja med min tacos. Kram på er. A




















Kommentarer
Postat av: Marcus Ö

Värmen kommer tillbaka på tisdag!

2010-07-26 @ 19:15:35
URL: http://www.finest.se/marcusöhrn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0