Not afraid

Biljetter till Eclips är bokat till premiären och jag är så glad och förväntansfull!! ge mig onsdag onsdag onsdag!! Idag har jag jobbat i en fruktansvärt äcklig värme, gick ju inte att vara i restaurangen.. Så imorgon blir det shorts under förklädet. Direkt när jag slutade stack jag upp till gymmet och där har jag nu varit i 1 1/2 timma.. Duktig tjej alexandra.. Trodde jag skulle dö men det var ju inga problem alls, tur att man fortfarande är ung och iform. Men nu är jag trött och ....svettig som en gris.
Det blir duschen, mat och sedan min efterlängade kärleksfilm "Dear John"..


Varför finns det så snälla människor? Jag blir så glad av er♥


På torsdag kommer jag baby, då får vi ta igen all våran missade tid! Jag saknar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0