101 dagar kvar!

hahaha vad kul jag har om kvällarna! nästan barnsligt roligt!
Nu har jag gjort allt som bör göras + pluggat lite, mycket lite! Bättre det än ingenting alls iallafall :) Mamma ringde förut, hon är jättesjuk tydligen. Hon lät som ett barn i telefonen:

Mamma: Ååååååh jag blir aaaaldrig frisk, tyck synd om mig!
Jag: Eeh mamma, du har varit sjuk en dag
..

Hon blev nästan irriterad på mig för att jag var upptagen med annat och för att jag inte sa med ord att jag tyckte synd om henne. Haha vilket jag gör förstårs! Så ska ta upp telefonen nu och ringa henne och säga att jag tycker synd om henne. Ibland får det vara ombytta roller. Min lilla mamma!

Jag längtar till Onsdag som en tok. Endast 100 dagar kvar tills vi tar studenten då! Vilket kommer firas stort på harry's med alla eskilstunas studenter. Jag säger bara paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty!
Helgen längtar jag också till, Lund Lund Lund!! Älskade skåne! :)

Nu ska jag kolla på Glee och njuta av ....... hmm.... um.... något gott ;) . A



Jag vill ha sommar, vara brun, osminkad och vara väldigt naturell! Juli 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0