Balklänningen är funnen

Åh vilken rolig dag jag har haft!!!!! :) Först övningskörde jag till eskilstuna och det gick kanonbra, sen har vi kollat på balklänning och jag har hittat en och den är så fin. Har känt mig som en prinsessa hela dagen! Balen kommer bli så himla kul tror jag. Sen har jag även inhandlat tre par skor, en kavaj och ett halsband.
Sen ett par till skor som är aprikosfärgade som jag ska ha till min studentklänning..Hur balklänningen ser ut får ni inte veta, men det kommer en inlägg med massor som jag provat idag. Men ni får inte veta vilken av de ;)
Från att inte ha några planer ikväll så blev det helt plötsligt riktiga fina planer. Det blir Jacuzzi hos en killkompis och vin/champange.. Ikväll ska vi bli på lyset! Sover kvar i eskilstuna också. Nu måste jag packa. Ha en kanonkväll! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0