Behöver mina vänner


Nu funderar jag igen, sådär onödigt mycket. Tankarna går nu mest omkring min mamma. Jag är livrädd för att förlora henne. Det är min största rädsla i livet. Skulle utan tvekan ta mitt liv om jag förlorade henne. Många säger att det finns ett liv att leva ändå, men inte för mig. Jag har inget liv utan min mamma. När hon är såhär illa så blir jag så jävla orolig och då blir jag arg. Arg för att hon är vuxen nog att se själv när det räcker. Det måste finnas ett stopp. man kan inte alltid ge alla vad de vill ha. Hon bryr sig om alla utom sig själv. Har hon alltid gjort. Dumma jävel! Man kan inte jobba ihjäl sig samtidigt som man ska ställa upp på tusen andra saker. Det får fan räcka snart. Hade jag kunnat skulle jag spärra in henne i bur just nu!

Ska bli skönt att Lucas kommer snart! Så slipper jag vara ensam och så får jag annat att tänka på. Vänner är allt bra att ha ibland, och inte ibland utan alltid♥

Det är solsidan om en timma, ser jag fram emot. Det är så himla kul! Så klockren humor!
Längtar tills imorgon också, då mina kusiner kommer.

Nej dags att dra på sig mössa, vantar och jacka och gå och möta lurre. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0