börjar bli gammal

Klart så var tåget försenat när jag skulle åka hem, missade bussen i läggesta och fick sitta där i 40 min och var tvungen att ringa och boka om min synundersökning. Då var jag på riktigt dåligt humör....
Men 16.30 hade jag min synundersökning och båda ögonen har försämrats 2 steg.. Liksom 2 steg på en gång, det brukar väl börja med ett?! men det är bara att gilla läget med nya linser. Nya glasögon ska också inskaffas inom kort då jag måste varva för att vila ögonen.
Det gick skitbra på gymmet idag, börjar få koll på mitt nya schema och allting känns bra :)

Nu sitter jag här och äter kyckling/pasta sallad, mycket gott i min hungriga mage. Ska strax hoppa in i duschen och sen plugga lite körkortsteori..

Nu är det inte alls långt kvar till studentkryssningen, weeehoooo vad vi ska partaja!! :D



dags att tvätta håret som inte är tvättat på ett bra tag... ysch!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken jävla pushhhhhUP! ;)

2010-03-11 @ 20:34:12
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha det kan gå så när man har dubbeltröjat! ;)

2010-03-11 @ 20:57:05
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0